Scherzer Marcell

Tartalomgyártási minikurzus (Facebook, Instagram)

1 óra 17 perc videó 1 letölthető fájl 256 hallgatók (+23) 7 értékelés Mobilbarát Bárki számára ajánlott Magyar Többször újranézhető

Kinek szól ez a kurzus?

A kurzus mindenkinek hasznos, akinek tartalmat kell gyártania a közösségi oldalakon:

- Vállalkozóknak, cégvezetőknek

- Belső marketingeseknek

- Marketinges vállalkozóknak 

Miért érdemes megvennem?

Akkor érdemes megvenned, ha jártál már úgy, hogy...

- Nem tudtad mit posztolj, és inkább csak random kiraktál valamit

- Kiégtél a tartalomgyártásban 

- Nem volt terved, stratégiád, csak úgy véletlenszerűen posztolgattál 

A kurzusról

ELEGED VAN, HOGY FOLYTON AZ ÚJ VEVŐKET KELL HAJKURÁSZNI?

A legtöbb kisvállalkozás sokat küzd, hogy hónapról hónapra mindig sikerüljön behozni a megfelelő vevőmennyiséget. 

Ha a Te vállalkozásod is ilyen, biztos ismered azt az érzést, amikor futsz a vevők után folyamatosan. (még ha képletesen, online is.)

ÉPÍTS MÁRKÁT, ÉS GYÁRTS VÉGTELEN MINŐSÉGI TARTALMAT, MEGSZAKADÁS NÉLKÜL

A márkaépítés nagyon fontos, ha szeretnél visszajáró vevőket szerezni, ebben pedig komoly szerepet játszanak a közösségi oldalak, mint az Instagram és a Facebook.

Megtanítjuk, hogyan gyárts rengeteg jó minőségű tartalmat, úgy, hogy nem fogsz megszakadni az ötlettelenségtől. 

Leckék

I. Hogyan, és miért használd a Facebook-on tartalomgyártásra?

II. Az Instagram tartalomgyártás fő szabályai

III. Hogyan gyárts VÉGTELEN mennyiségű, mégis profi tartalmat Facebook-ra és Instagram-ra?

IV. Kutatás: Tartalom alapanyagok az interneten, hogyan találd meg, mi érdekli a közönséged?

V. Milyen szoftvereket használj a tartalomgyártáshoz?

Videók

Tartalomgyártási minikurzus promó. Előnézet 00:19
Tartalomgyártási minikurzus első részlet
Tartalomgyártási minikurzus első részlet 34:23
A leckék első fele
Tartalomgyártási minikurzus második részlet
Tartalomgyártási minikurzus második részlet 42:21

Letölthető fájlok

PDF
Tartalomgyártási minikurzus útmutató a képsablonokhoz 306 kB

Hallgatók véleménye

Baum Sarolta
4 hónapja
Érthető, lényegre törő, hasznos anyag.
Gruller Bence
4 hónapja
Kaptam tippeket, útmutatást a közösségépítéshez, tartalom megosztáshoz. Tetszett a szervező szoftver ajánló rész, az nagyon hasznos. Bírtam volna ha az átlagos streamingről több infó van benne, mivel én azt csinálom. Összeségében nagyon hasznos volt.
Kurucz Fanni
10 hónapja
Nagyon örültem, hogy rátok találtam. Igazán hasznos infókkal lettem gazdagabb:) koszonom
Gyenge Zsófia
1 éve
Tetszett a minikurzus. Adott pár új ötletet, illetve megerősített abban, hogy amiket kigondoltam, nyugodtan csináljam. Köszönöm. Másoknak is ajánlani fogom. 😌
Dudás Zsuzsanna
több mint 2 éve
Nagyon hasznos volt, köszönöm.
Kolozsi Patrik
több mint 3 éve
Nagyon hasznosnak találtam ezt a tanfolyamot. Ajánlom mindenkinek, aki egy kicsit is jobban bele akar látni a Facebook és az Instagram világába. Teljesen érthetőek voltak a magyarázatok, illetve nagyon jó volt, hogy konkrét példákkal támasztottak alá 1-1 állítást.
Fekete András
több mint 3 éve
Kaptam pár jó tippet, köszi! Már kezdett egyhangú lenni a fb kommunikációm. Instán még nem vagyunk fenn, de most elindítom, elég ötletet kaptam oda. A kurzus rövid, tömör, pont amennyi kell, semmi sallang.

Oktató

Digital Marketing Strategist

Több, mint 3 éve kezdtem el online marketinggel foglalkozni - és a szerelem azóta is tart.

2016-ban csináltam egy fizetős e-sport rendezvént, amit már elsőre is sikerült megtölteni Facebook hirdetések segítségével. A rendezvényszervezés része kevésbé jött be, a marketing viszont annyira, hogy hónapokon belül több saját ügyféllel dolgoztam együtt.

Azóta rengeteg kampányt levezényeltem, sok sikereset, és néhány bukottat is.

Ha egy dolgot megtanultam az elmúlt években, az a következő: Marketing nélkül a céged csak egy süllyedő hajó lehet az óceán közepén.

Bonthatjuk a vitorlát?